fredag 8 april 2016

Siffror och kombinationer



Nummer och änglar.

Jag har börjat att titta på hur siffror kommer till mig och hur dessa kommunicerar med mig. Den 22 mars var det 17% kvar på min mobil medan jag skrev på min anteckningsbok kl 17.22. Jag ville kolla upp när jag tittat på  klockan kl 17:17 och 22:22.

Jag skriver ner min dröm som jag hade på natten:

"En svart kvinna med förmågan att förstå bortom pratar med mig. Hon säger flera saker. En av dessa att min son skapar också sina upplevelser och att jag inte ska ta ansvar för det.

Jag går nerför ett berg och söker efter tågstationen. Jag använder två personer som springer framför mig som vägledning. De ville först inte hjälpa mig.

Jag är i en vattenvärld och min mormor (som är avliden) är med mig. Jag ser en säng som inte sjunker ner i vattnet. Den står på fyra smala stolpar. Jag har nycklar i min hand. De är till en helikopter jag ser när vattnet försvinner och en ny värld kommer fram. Samma värld, men tjugo år eller mer, innan vattnet stigit.

Jag är där. Jag går fram till en lastbil och väljer Kalle Anka. Det får folk att sluta handla och titta på mig istället. Jag har gjort det många väntat på. Jag är speciell. De lyssnar på mig. Jag berättar att jag sett hur staden blivit täckt med vatten.  De tror mig."

26 mars. Allt känns tröttsamt och jobbigt. 14:44 = fokusera på positiva saker. Tänk positivt och på sådant du gillar.

22:11 och 22:12 ; Tittar på statstikutbildning 12:00, 12:11 och 12:12 igen. Jag känner mig osäker och rädd. Vad vill änglarna säga? "Förbli fokuserad på dina högsta avsikter och bästa vision. De säger att jag ska kliva ur min bekvämlighetszon och sluta vara rädd".

Jag tänker på min bästa vision som är att lära andra om det jag redan vet. Det jag bloggar om. Fast som klienter, på tu man hand.

De säger till mig att använda mina naturliga förmågor och talanger.

Glöm inte att skriva in er e-mail för att få uppdateringar av vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar