fredag 8 april 2016

Vad betyder min dröm? En diamantformad rektangulär blå stjärna

Drömde om en rektangulärformad blå stjärna/planet
4 april vaknar jag kl 06:41 av att i slutet av drömmen se en diamantformad blå stjärna. Den var mer fyrkantig, inte rund som de brukar vara. Himlen rörde sig åt höger och jag såg många planeter röra sig åt samma håll. Det var inte den vanliga himlen jag såg. Den som jag brukar se när jag tittar upp, utan mer som om jag är på en annan planet.

Jag följde efter den och ville veta hur man ser dem igen.

I samma dröm letar jag efter ledtrådar. Jag blir tillsagd att det inte räcker med att jag letar, utan fyra personer måste vara med.

Vaknar upp, förundrad. Letar på internet efter andra som drömt om en blå stjärna som är rektangulär, men hittar inget.

Letar efter vad den kan betyda. Hittar inget svar. Funderar på om någon annan har drömt samma dröm.

Får upp en text om Niburu.

Läser att det inte är möjligt att en planet eller stjärna är fyrkantig eller rektangulär av gravitationslagens skäl.

Gravitationen tvingar alla partiklar runt stjärnor att förvandlas till en sfär eller ovalformad planet.



Ingenting kommer av en slump. Det finns alltid en orsak och konsekvens. Därför studerar jag nu matematik och hur frekvenser påverkar och drar till mig andra likartade frekvenser.

Ser en magisk vetenskaplig föreställning där vattnet förändras utifrån frekvensen som ställs in:


Du kan också titta på den här.

Jag är nu helt besatt av vågor, frekvenser, ljud, smak, ljus och fortsätter observera nummer jag ser upprepas och vad jag upplever just vid det tillfället.

Min iakttagelser

11, är ett nummer som återkommer ständigt. Varje gång klockan är 11 minuter över timmen tittar jag på klockan, av en "slump". 14:11, 17:11, 11:17,

När detta upprepas är det ett meddelande att jag ska fokusera och vaka över mina tankar och fokusera positivt. Det betyder oftast att alla mår bra.

Nummer och änglar

Illuminati och siffran 1 återkommer ständigt.
David Icke däremot återkommer med siffran 9 som betyder att världen behöver hans och personer som tittar på honom's gåvor och talanger. Vi måste påbörja vårt uppdrag omedelbart, utan förseningar.

9999 betyder att jag är som en ficklampa som måste lysa, för att vara ett exempel för andra. Om man ser siffran 9 betyder det att änglarna har någonting stort planerat för dig och att jag måste börja att leda och hjälpa människor och stötta dem som har problem.

Teal Swan associeras med siffrorna 1 och 7, vilket betyder att du valt bra tankar och handlingar.

69 återkommer som ett budskap att vi måste fokusera på kärlek, ljus och Gud och överlämna rädslor och materiella eller ekonomiska problem åt Allah. Den betyder att vi måste lämna gamla tankar, saker och vanor kvar för att kunna gå mot en ny framtid.

2231 och 1322 återkommer tillsammans med Terrence McKenna och Universal Intelligence, som handlar om att vi har makt och förmåga att höra det omedvetna med hjälp av vår intuition.
1322; min dotter säger att jag är elak.

1241 betyder att en förändring måste ske snarast.

19:19 betyder att jag inte mår bra, men att någonting har förändrats och avslutats. Min man har kommit till insikt och jag känner att hela han har förändrats. Detta syns även dagen efter.

07:11 Jag känner mig avslappnad.

15:11 Jag mår bra.

16:42 Tänkte på att jag är yr och illamående. Känner mig konstig. Trött. Någonting måste förändras.

43 betyder att jag måste förändra mitt hem och min livsstil för att få mera positiva energier.

07:11 Tittar på kanalen Karbala och känner mig hypnotiserad och att jag mår bra.

18:18 Gör Doua.

18:38 Lagar mat. Regnar ute. Gör Doua. Noah vill ringa sin pappa. Solen lyser in genom fönstret. Vackert. Och jag är inte längre dödstrött. Orkar.

18 betyder att du är nära slutet av en fas eller en cykel i mitt liv. Nya möjligheter ligger framför mig. Stressa inte.

18:58 Mår bra. Lugn, även när barnen och annat stör. Huset känns bättre än på länge.

58 betyder att min ekonomi kommer bli bättre och att välstånd kommer i mitt liv. Ett nytt projekt, jobb eller löneökning.

Dagarna efter har vi lyckats sälja bilen. Vi har sänkt våra räntekostnader från 12% till 6%.

08:08 Sjukskriver mig. Ont i halsen och hostar. 87% Behöver fokusera på mig själv.

VAD HÄNDER I VÄRLDEN MARS-APRIL?

Läs mer här.

Glöm inte att skriva in er bästa e-mailadress för att få uppdateringar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar