lördag 9 april 2016

Vad händer 2016-2017?

Microchip
Just nu är jag mycket fokuserad på Domedagsprofetior. Varför kan man ju undra? Jo, eftersom jag ser helheten. Jag har alltid strävat efter att förstå helheten i alla lägen. I företag, människor. Jag vet att allting har en logisk förklaring. Jag vet också att det är viktigt att förena olika punkter för att se en större helhet. De flesta gör inte det. De tar till sig en punkt, men kopplar inte den till den andre. Allting har en orsak och en verkan. Allting påverkar allting. Allting hör ihop. Allting är en. I slutändan.

Det första jag vill påminna mig själv om är vad David Icke sa i en av hans senaste videor. Han pratade om att man nu i år kommer att börja bötfälla alla djurägare om de inte betalar och mikrochippar sina djur. Det kan ju verka harmlöst och snällt, allt ha koll på sina husdjur så att de inte kommer bort.

Det som är oroande är att mikrochippandet inte är någonting nytt. Tills nu har det varit frivilligt.

Så jag kollade upp lagarna i England och det stämmer att det nu kommer bli lag på att alla husdjur måste ha mikrochip mellan skulderbladen. Annars blir man bötfälld 500£.

Men i Sverige då?

Jo, i Sverige är det också så att man ska id-märka alla sina husdjur; hundar, katter, hästar.

På jordbruksverkets hemsida står det hur det går till. Det finns två metoder. Antingen tatuering och mikrochip.

Jag minns att våra katter hade tatueringar i öronen. Då tänkte jag inte så mycket på det. Idag är det mer oroväckande ju mer medveten man är om vad som händer i världen och bortom den.

De poängterar att det inte är dyrt och att det är enkelt att id-märka sina husdjur. Kostar bara 80 kr.

Man kan använda internet för att anmäla sin hund och ändra på uppgifter. Låter väl bra?

Man poängterar att anledningen till att man måste märka alla hundar och registera dem till ägare är pga aggressiva och farliga hundar. Det ska vara lätt att se var en lösspringande hund finns eller en hund som uppträder illa. Alla inom polisen, länsstyrelsen och Tullverket ska kunna komma åt uppgifterna.

Detta låter väl rimligt.

Så vad väntar vi på?

Varför inte mikrochippa våra barn, så har vi koll på dem? 

Först frivilligt, så som det var "frivilligt" i Sverige på 1990-talet.

Då vet vi var de är om de kommer bort och vi har koll på alla barn så vi ser var de finns om de uppträder illa.

Och varför inte fångar? Det blir mycket enklare och de blir mer "fria"?

Men vår integritet?

Strunta i den. För vi är redan bevakade. De har koll på oss genom vår mobil, våra vanor, våra jobb, våra datorer.

NWO och Mikrochip

För de som inte tror på att det finns en agenda bakom krig och politik och att det finns en långsiktig agenda som sträcker sig över århundraden, är omedvetna. De har inte koll på vår historia. De läser nyheterna (som är reklam för politikerna, så att de har en fördel). De som läser nyheterna är de som är mest omedvetna, om de inte backar ett slag och kritiserar och ifrågasätter vad som står där, inklusive källhänvisning.

Men nu vidare till andra nyheter

"ISIS" som är en grupp med agenter, som försöker att vara "terrorister/muslimer", "förstörde" Baal-ruinerna förra året. Detta är en del av strategierna att få till stånd att bygga upp 1000 Baal-tempel i USA, som "minne". Den förste invigs den 19 April 2016.


Varför? Titta på Videon ovan. Jag går inte in på det mer, men det finns mycket att läsa om Baal-templen på Internet.

Detta hör samman med andra saker som håller på att hända.

USA har bestämt sig för att sätta prickar på brevlådor, röda och blå för att skilja ut de som ska till FEMA och de som ska dödas. De planerar ett massmord på USAs befolkning. Men detta har jag inte så mycket information om mer just nu.

Mycket konstiga saker händer i världen som inte har en logisk förklaring.

Massmord på djur sker. Är det kemiska vapen som används? Ljudvågor eller liknande eller någonting annat som orsakat så mycket djurmassmord i haven och i luften?

Himlen har konstiga fenomen. Solen och molnen och diset som ligger över. Lukten som kommer då och då. Ljud som hörs.

Hål bildas i jorden liksom cracks. Allt finns att titta på youtube och Internet.

Därefter vill jag nämna att
Det jag vill komma fram till är att Bibeln, genom beskrivning av Babylon, profetierar att USA snart kommer att bli invaderad av Ryssland. Detta innan President Obamas tid som president går ut, som är 2017.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar