fredag 1 april 2016

Vad vill jag att människor förstår om mig?

Stylish skyways on pinterest
Vad önskar jag att människor förstod om mig?

Teal Swan skrev ett inlägg som jag kommenterade. Hon frågade i slutet av sin blogg vad vi som läser hennes blogg vill att människor ska förstå om oss själva. Så här svarade jag:

"Det beror på personen. Jag vill att regeringen ser att jag inte är en terrorist, utan en person med stort medvetande. Jag vill att min man och andra respekterar mig, dvs lyssnar på mig och ser min vision. 

Jag vill att människor förstår att jag har många gåvor, och att min tolkning och mina tankar om islam är korrekt och samtidigt att folk förstod islam så som den egentligen är och att de ökade sitt medvetande om Gud, böckerna, människor och allting i livet och i den här dimensionen. Man avfärdrar mig ofta eftersom jag inte alltid har "vetenskap" som backar upp mig eller det allmänt accepterade i ryggen. 

Jag önskar att de såg att jag är större än det de ser på ytan och jag önskar för framtiden att jag kommer att kunna börja använda mig av mina förmågor och talanger, att se bortom, för att skapa en fascinerande och spännande framtid."

Länk till Teal Swan finner du här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar