onsdag 18 maj 2016

Pegasushästen - vad gör den i min shadow work-check?



Jag scannar mig själv emotionellt då och då för att se var min nuvarande känsla kommer ifrån /barndomen etc.

Jag känner mig splittrad. Jag vill göra vissa saker, men jag känner att jag inte har tid. Jag har dåligt fokus. Jag vet inte vad mina mål i livet är. Inte riktigt. Jag har ett hum om vad som driver mig och vad som får igång mig. T ex att umgås med min familj, vissa människor, vissa idéer. Sedan tar det slut. Jag har mitt "ansvar" att ta hand om, små barn, jobb osv. Så jag känner mig inte helt hel och fokuserad och jag känner att jag aldrig når mina mål (även om jag faktiskt har nått många mål på vägen).

Jag scannade därför av mig för att se var det kommer ifrån.
Fram kommer en bild av en pegasushäst med vingar och två män som står framför/på var sin sida om den.

Vad betyder pegasushästen?

To be continued...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar