tisdag 3 maj 2016

Shadow work visar en orsak till min depression och uttråkning

En Mamma lyfter upp sin baby
Vibration idag: 1 maj 2016 13:15

Har försökt integrera shadowwork-resultatet:

Kände att jag var deprimerad/uttråkad och att jag inte skulle bli glad vad som än hände. Så jag tog ett bad. Och gjorde shadow work. Och fick upp bilden av en baby som var uttråkad.

Jag frågade babyn vad den ville och den ville upp och se världen men var oförmögen att göra det fysiskt på grund av att den var en baby.

Detta gav mig insikt och ökade mitt medvetande och förståelse för varför jag hela tiden väntar på att andra ska hjälpa mig komma upp i livet.

Denna tro jag haft på grund av ett trauma i barndomen har hindrat mig i livet. Den hindrar mig från att komma vidare.

Så jag tag upp babyn och ledde den ut i naturen, så att den fick se...

Jag kände mig lite bättre, men jag har många lager kvar att jobba med vibrationsmässigt. Jag känner fortfarande att jag behöver hjälp, men jag har inte hunnit ta reda på varför. Får göra mer shadowwork.

Gå till TealSwan.com om du vill veta mer om shadow work. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar