tisdag 19 juli 2016

Brad Johnsons råd för att få det man önskar



Artikeln handlar om hur man tjänar pengar genom att använda sig av paranormala aktiviteter för att veta istället för "vetenskapliga" verktyg som finns tillgängliga idag. 

Jag har precis lyssnat på The Reality Whisperer Brad Johnsons video om aura, hur man renar sina energier och hur man höjer sina vibrationer och får det man önskar

Du kan titta och lyssna på videon här: 



Han visade en bild på hur man arbetar med sina energier, genom kinesiologi. 

En av dessa testade jag och det resultat jag fick fram var att jag inte kommer tjäna några större summor på Adsense. Kanske 1000 kr/månad. Hemsida kommer ge mig det jag vill ha däremot, men inte bloggandet. Så det gör jag för skojs skull. Arbete kommer inte heller ge mig någon större inkomst, bara 10 000-20 000 kr. Att sälja produkter kommer generera ca 30 000 kr/månad. Flavon kommer ge cirka 50 000 kr långsiktigt per månad. Aloe Vera, livingforever kommer generera cirka 3-40 000 kr/månad. 

Om jag ska ha en hemsida, vad ska den handla om då? Vad kommer generera mest pengar? På en skala mellan 0-10.

0 Alien
3 Flavon
4 Aloe Vera
2 Drömmar
3 Business
0 Cyklar
4 Feng Shui
3 Teal Swan
4 Polarisen
9 Syrien

Jag kollade också vilken del av världen jag ska fokusera på just nu som genererar besökare:

Asien 0
Afrika 4
Europa 3
USA 8
Sydamerika 2
Australien 1

Sverige:
Dalarna: 0
Vapen: 2 
Terror: 8

Om jag specificerar så undrade jag vad som var intressant att fokusera på. 

USA - vapen? 8. I förhållande till Argentina: 0. Eu 1. Asien 8. Afrika 0. Sydamerika 2. 
Hillary Clinton?: 8 Vinner? 0. Förlorar? 10. 
Sverige: Terror 8. Var? Stockholm? 0. Göteborg? 1. Malmö 7. Norra Sverige? 0 Södra 8. Mitten. 2
Rinkeby? 0. Rosengård? 0 Malmö Centrum 2. Utanför Malmö 2. 

Vinkeln jag ska skriva om är alltså: USA-vapen-Valet: Ger en 8 på skalan.

Den andra vinkeln jag ska skriva om idag är Sverige-terror- Malmö som ger en 8 på skalan. 

Den tredje vinkeln är att Clinton Förlorar valet - som ger en 10 på skalan. 

Ryssland är en 3 på het-faktorn. Mongoliet - 3, Kina 7-8. Burma 0. 

Så det första inlägget måste då vara om Clinton som förlorar valet och vilka konsekvenser det får för landet. Länk lägger jag upp här när jag skrivit artikeln. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar