fredag 15 juli 2016

Hur stoppar man tiden?


Tid

Tid är en väldigt relativ uppfattning som alla har.
Vissa uppfattar att tiden går långsamt. Andra att den går snabbt.

Jag uppfattar att tiden bara rusar iväg. Jag hinner knappt vakna förrän jag ska sova igen. Och natten försvinner extremt fort.

Så hur gör jag för att förändra min upplevelse av tiden?

Att inte vilja att tiden går fort, gör att den går ännu fortare. Motstånd är grunden till upplevelsen. Genom att acceptera och följa med flödet och strunta i tiden kommer göra att tiden inte går fram alls.

Svaret är att inte ha motstånd genom att inte ha något behov av att stoppa tiden. Man ska tillåta allt. Om tiden upplevs som att den flyger förbi, titta på den det positiva med det.

Du som läser detta har en väldigt hög frekvens just nu. Du åldras inte. Du håller på att gå in i 4e densiteten och kommer snart bli telepatisk. Fokusera på det istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar