torsdag 14 juli 2016

När jag renar mig från skamkänslan (genom shadow work), drömmer jag att jag dödar skorpioner och spindlar



Alla har vi våra stötestenar i livet. Alla har vi våra lager på lager som bildar vår aura.

Jag kämpar mycket med att rena mig från olika känslor jag haft. En stark känsla jag haft och byggts upp under åren är känslan av skam.

Skam att vilja vila istället för att gå till skolan eller jobbet. Skam att inte bete sig så som andra förväntar sig att man ska bete sig. Skam att klä sig på ett visst sätt eller tänka och tro på ett visst sätt.

Jag håller alltså på att rena mig ifrån dessa genom Shadow work (Sök på Teal Swan för att få reda på  mer om Shadow work).

I flera drömmar den senaste veckan har jag drömt om djur och vad jag gjort med dem.

Jag har drömt om spindlar och att jag har dödat spindlar och tvättat rent från spindelnät. Jag har drömt om skorpioner och salamandrar och att jag huggit av deras huvuden och svansar. Jag har i drömmen erfarit rädsla. Jag har inte låtit katter kommit in i mitt hus. Jag har alltså börjat att ta bort de vibrationerna i min aura, så att jag kan gå vidare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar