torsdag 14 juli 2016

UFO över pyramiderna i April 2016 i Giza, Egypten - Mark Sorenson förklarar

Jag följer nu det senaste The Reality Whisperer Webcast och den information jag får genom den ökar min förståelse för hur universum fungerar.

I en intervju jag lyssnat på idag med Brad Johnson och Mark Sorenson förstår jag mer om de inverterade (upp-och-nervända föremålen) som befann sig fyra timmar över pyramiderna i Giza.

Här är intervjun med Mark Sorenson och under den är videon med de pyramidformade föremålen som svävar ovanför pyramiderna i Egypten.





Anledningen till att jag utforskar och skriver om UFOs är för att jag får mer och mer information om att jag inte är den enda som gör det och att det finns alldeles för mycket bilder, historier och "uppsatta" människor som t ex utrikesministern i Kanada som pratar om UFOs:


Genom att andra människor börjar att utforska och granska UFOs och de börjar öppna sina ögon för det "paranormala" även på sociala medier och tv, så börjar jag också mjukna ganska rejält. Till detta hör också att man i Koranen också talar om "jinn" som existerar bland oss.

Här ett klipp med James Cordon och Sia:


Vad har du hört om UFOs på sistone? Kommentera nedan.

Vill du ha uppdatering på nyheter? Skriv då in din bästa e-mailadress i kolumnen till höger så skickar jag dig färska nyhetsbrev. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar