fredag 5 augusti 2016

Fantasi är att emotionellt och själsligt förflytta sig bortom tid och rum



Det finns ingenting i den här världen som vi inte kan få. Vi kan få allt. Men vi är alltid hindrade av en enda sak - oss själva och hur vi tänker - medvetet och undermedvetet. Därför jobbar jag mycket med hur jag tänker och med mina undermedvetna tankar.

Jag kan jobba med mina medvetna tankar genom att känna i min kropp och sedan ta fram minnen som är kopplade till de känslorna och därmed bringar fram tankar. En situation kan trigga mig att känna en sak, vilket jag sedan undersöker. Därefter tar jag in mitt högre jag och om det är människor inblandade tar jag också in deras högre jag - genom "fantasin". Fantasi är inget annat än att emotionellt och själsligt förflytta sig bortom tid och rum.

Nu när jag haft semester har jag haft tid att jobba med the Completion Process utvecklad av Teal Swan. När psykologer jobbar med människor går de tillbaka till ett minne - men de går inte tillbaka och gör the Completion Process så att ens känslor förändras i botten, de jobbar bara med det mentalt och abstrakt, vilket inte gör någon större och djupgående skillnad.

Drömmar visar ens undermedvetna, men i symbolbilder. När vi går in och undersöker varje symbol, inte från ett ytligt perspektiv som man gör genom drömtolkning, utan från ett personligt perspektiv, kommer du få en mer exakt beskrivning av din vibration och därmed grund för vad du attraherar i ditt liv.

Dina tankar och dina känslor skapar nämligen din verklighet. Det är därför profeten Muhammad salato wa salem sa att vi skulle rena våra tankar och våra känslor.

31 juli 2016 hade jag en dröm som gav mig en förståelse för min vibration. Jag gick sedan i vaket tillstånd och genomförde the Completion Process, vilket gjorde att jag 4 augusti 2016 drömde att jag "glömde", "förlorade" och "tappade bort" det som var min symbol för den vibrationen jag hade.

Det är mycket spännande att genomföra dessa steg. Det förändrar inte bara mig själv utan även min omgivning. Min man förändrades och han sa det själv. Han förstod inte varför, han bara vaknade och kände att någonting hade hänt. Han vet inte allt jag vet och kan. Min son är likadan. Han kände också att någonting hade förändrats. Så jag vet att när jag förändras, förändras också min omgivning. Det enda jag behöver göra är att förändra mig själv och fokusera på min själv.

Läs mer om hur jag använder mig av the Completion Process (Shadow work) och ser resultat i mina drömmar här.
Vill du veta mer om hur du får det du önskar, gå till den här artikeln: Hur man får vad man önskar.
Vill du veta mer om lagen om attraktion och Allah? Gå då till den här sidan: Lagen om attraktion och Allah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar