fredag 2 september 2016

Min tro

Reikistenar : Verktyg för att öppna upp de Akashiska verken

Min tro

Jag är 36 år. Jag fyller år i augusti. Jag tror på shaytan och att islam är sann. Jag förstår varför vi firar jul och vilka rötter den har. Jag tror på familjebildandet. När jag ser snö tänker jag på skönhet, vetenskap, varför den finns just där, hur den bildas, ser ut och kan användas till. Jag tror på att göra shadow work. I islam kallar man detta för att rena sitt hjärta. Teal Swan är den som varit min mentor. Jag tror på att vi alla är själar, att själen lever för evigt.

Jag tror på att allt har auror. Jag tror på Brad Johnsons kanaliserande av Adronis, en utomjordisk varelse, som är Brads högre jag. Jag tror på att jag lever i den fjärde densiteten. Jag tror på ufo. Jag tror på att pyramiderna, som finns inte bara i Egypten, utan också bland annat finns på Nordpolen och i Bosnien, är portaler som aktiveras och stängs av.

Jag tror på Stone Henge. Jag tror att Stone Henge har magiska egenskaper, som egentligen inte är magiskt, utan som har en vetenskaplig förklaring, bara det att vi inte kunnat förklara det än, precis som att det fortfarande är svårt för matematiker att beräkna tsunamis troliga effekt på kust och rena mina barns och min mans chakran. Jag tror på att människor har sjukdomar, men att sjukdomar inte kommer av en slump, utan att det alltid finns en förklaring, en förklaring där ursprunget alltid är ens tankar – i lagen om attraktion.

Jag tror på att man med sitt sinne, universell intelligens kan ta reda på hur ens potentiella framtid ser ut, varför man har det som man har det, relationsmässigt, känslomässigt, pengamässigt, fysiskt, psykiskt. Jag tror på att det finns flera aktörer som har en agenda, det som David Icke förespråkar. Jag tror på att det finns jinn, på profeten Muhammad.

Jag tror på att man kan kommunicera via telepati, men att det är konstform man får utveckla. Jag tror på att våra drömmar kan hjälpa oss att utveckla oss. Jag tror på att vår hälsa kan förbättras drastiskt om vi övergick till solmogna frukter och grönsaker som bas i vår kost, samt att vi började nyttja skogens och vildlivets växter. Jag tror på att det är våra känslor som orsakar åldrande i första hand. Jag tror på att jorden har en aura, att jorden har geografiska stresslinjer ”Ley Lines”.

Jag vet fortfarande inte om jorden är platt eller inte. Jag tror att vi förstör våra barn genom att inte vara känsliga för deras utveckling och deras känslor. Vi måste börja bli ”hyperkänsliga” i vår uppfostran så att vi inte kränker dem, vilket skapar samhällsproblem. Jag tror på Koranen och Bibeln, men att Bibeln inte är evangeliet, som Jesus kom med.

Jag tror på ut-ur-kroppen-upplevelser och att man kan förstå hur en spindel fungerar genom att inta hans kropp. En spindel luktar t ex med sina ben. Jag tror på Allah och på ett högre medvetande, det folk kallar på Gud. Mcxcv en jag vet fortfarande inte om det är skillnad på Allah och det högre medvetande eller om det är samma. Jag tror på att det finns ett samband mellan Kabah (kuben), korset och buddhism. Jag tror på karma och återfödelse.

Jag tror på helvetet och paradiset. Jag tror på det onda ögat, på fördelar med fastan, allmosor, skatter och bön. Jag tror på att vi är själar i olika stadium. Jag tror på att samhället kan förändras. Jag tror på parallella universum, och att vi hela tiden genom våra val styr vår framtid. Jag tror på att vi känslomässigt kan gå tillbaka i tiden och förändra vårt liv.

Jag tror på att vi fysisk i framtiden kommer ha teknik att förflytta oss både i tid och rum. Jag tror på att vi alla har vår personliga historia. Jag tror på att universum är delvis ljud- och ljusvågor och att vi vet väldigt lite om övriga universum. Jag tror på att minimalism är nyttigt för vår hälsa. Jag tror på numerologi och synkroniciteter. Jag tror på att tanken styr vårt liv.

Jag tror på att det finns kartor över en inre jordisk värld. Jag tror på att kristaller kan kommunicera och att allt är energi och därför kan kommunicera. Jag tror på att Antarktis har funnits, att det har funnits jättar och hybrider. Jag tror på att det har funnits upp till åtta människosläkten på jorden innan den senaste som varat i ca 20 000 år. Jag tror på alla historier om Noah, Abraham och Moses. Jag tror på att vi är slavar i ett system och att vi håller på att slå oss ut ur det.

Jag tror på magi, men att magi egentligen är avancerad matematik och fysik. Jag tror på Ubuntu, och att deras mål att få fri energi för alla kommer att utvecklas till ett stort parti. Jag tror att vi håller på att gå mot en totalitär fascistisk global maktelitsystem, där vi är slavar, om vi inte börjar att leva som vi vill leva. Jag tror på att rh-negativa människor har fått sitt blod som arv av ”utomjordingar”. Jag tror på att det finns ondska och godhet, men inte i dessa termer.

Ondska är detsamma som att vara omedveten medan godhet är att vara medveten. Jag tror på att vi har ett medvetande och ett undermedvetande. Jag tror på att vi kan kontroller människors val i livet genom symboler. Jag tror på komplementärmedicin och att man kan rätta till ens vibrationer och avblockera fysiska och psykiska blockeringar med hjälp av maskiner och därmed komma tillrätta på många plan bland annat fysiska symptom som allergier. Jag tror på att vetenskap och bevis är bristfälliga, om än en bra grund. Jag tror på intuition.

Jag tror på att slöjan håller på att dras undan – på flera plan. Jag tror att räntor är ett av de värsta sakerna som finns på jorden. Jag tror att tarot visar hur man är just nu – och att den bara visar ens potentiella framtid – inte absoluta. Jag tror på välsignat vatten och Masuru Emoto. Jag tror på att Syriens krig är ett hemskt skådespel, som rättats upp för att påverka opinionen åt ett visst håll. Jag tror på att det finns änglar. Jag tror på att runor är viktiga. Jag tror på sumerernas texter. Jag tror på de Akashiska verken. Jag tror på att det finns vibrationer och energier.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar