måndag 19 september 2016

Vill du prata av dig? Då kan jag erbjuda dig ett komplementär samtalsterapi


Enskilda samtal? Hos mig får du prata om vad du vill hur länge du vill. Jag tar 500:- per timme.

Behöver du sova och någon som vaktar bebisen? Kom till mig så löser vi det. För 500:- /timme.

Känner du dig ledsen, arg och frustrerad och behöver någon som lyssnar? Kom till mig. Jag lyssnar. För 500 :-/timme.

Jag har länge velat starta ett företag där man fokuserar på individen. Nu är det bara rädslan för att ingen ska komma som hindrar mig från att starta. Behöver du någon som lyssnar? Kommentera gärna nedan eller kontakta mig. Finns det ett behov av någon som bara lyssnar?

Jag är inte traditionellt utbildad psykolog eller terapeut, däremot är jag en god lyssnare och de som pratar med mig brukar känna sig bättre och höja sin energi.

Kommentera nedan och prenumera.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar