söndag 13 november 2016

Jag är trött på människor som lägger locket på

Att vara i nuet är i linje med ditt högre jag - din själ
När vi börjar sitta med våra känslor, när börjar det kännas bättre? Det första är att det börjar kännas bättre när du inte tvingar dig att känna dig bättre.

En demonstration:

Att överge sig själv.

Själen projicerar sig in i 3d erfarenheten i den kroppen du har nu. Ditt högre jag är med dig hela tiden. Men du är tvungen att sitta i trafiken. Du tycker det är tråkigt och vill inte sitta där med hur det känns så du distraherar dig med positivt fokus. Det betyder att ditt högre jag gick i en annan riktning. Ditt 3d-jag är kvar i traumat med dissociationen.
Det betyder att jag överger mig själv, mitt högre jag har övergivit mig själv.

Vad vi gör i närvaroövningarna är att sitta kvar i övningarna och är medvetna om hur vi känner. Du kommer känna lättnad när ditt högre jag är tillbaka hos dig själv och det sker när du är närvarande i nuet.


1 kommentar:


  1. Sex toys Intimleksaker.com sex shop online - erotic shop - dreams to life with the perfect sex. Sextoyonlinestore.com are the best sex toy store online - Adult Sex Toys - Sex Shop - Erotic Adult Toy Selection at Sex Toy Online Store. Sexleksaker Intimleksaker.se - Kamagra.

    SvaraRadera