söndag 13 november 2016

Nytt seminarium med Teal Swan i Dublin 13 november 2016

Teal Swan är på besök i Dublin. Naturen i Irland är magnifik.

Nytt seminarium  med Teal Swan. Jag sitter och tittar live på Teal Swan just nu och skriver ner ett par funderingar som jag hoppas tas upp på seminariet idag.

De frågor jag önskar få lite mer svar på är:

Dels vill jag veta vad den kollektiva reaktionen på Donald Trumps seger är. Här är svaret: "På med solglasögonen"
Dels vill jag ha relationsexempel, hur man arbetar med relationer mellan människor, t ex en narcissist och en co-dependent.
Dels vill jag veta vilken livslinje som ger rikedom och hur man kan ta reda på det.
Dels vill jag veta hur man tillfredsställer sina behov samtidigt som man tillfredsställer andras behov utan att kompromissa med varandra. Här är svaret: Kroniskt trötthetssyndrom
Dels vill jag veta om feng shui är ett bra verktyg.
Dels vill jag se hur livet förändras när man älskar sig själv. Kommer man bli rik, bli gladare.
Hur kan man jobba med människor på en icke-professionell väg och en professionell väg när man inte har utbildning.
Dels vill jag också veta mer om man ska försöka att komma i linje med ens astrologiska födelsediagram eller om man ska försöka att förändra det. Hur man kan använda sin astrologiska födelsediagram för att komma vidare i det här livet.
Jag vill veta mer om vår platta värld och hur universum ser ut.
Jag vill veta hur man kan tillåta sig själv att ha out-of-body-upplevelser och hur det kan gynna ens perspektiv.
Jag vill veta mer om vår historia och parallella världar och potentiella framtider.
Jag vill veta hur jag kan bli miljonär av att göra vad jag älskar.

Vi får se vad det här seminariet visar.

Så långt mina frågor. Här kommer första delen av dagens seminarium.

Dublin:

Detta är Teals workshop:

"Den starkaste dominanta vibrationen för Dublin är: Incapacity to move beyond the past.
Man är extremt super-hooked in the nature."
Vad ville landet att man skulle släppa taget om? Jo, sår som finns.

Därför har Teal Swan designat den här gruppaktiviteten:

Uppgiften är att vara i en grupp med fyra.
Mitt namn är... och jag dog igår. Jag dog på det här sättet....
T ex I was 70 on a DMA and I jumped off a Cliff.
Why did you jump off the Cliff?
Vem vill ska förlåta dig?
I want to apologize to my best friend Hunter in fourth grade. I was gay and I told him that he was gay and I made everybody laugh at him.
Bli medveten om såret.
I want to say sorry to my dad because I didn't understand what he was going through and he has passed on now.
Varje person får 10 minuter på sig.

Vem behöver du berätta att du älskar till?
My mum, my brother, my family and friends.
Finns det någon specifik som du aldrig sagt det till?
Yes, my partner instead of being coy.

Vad skulle du ha gjort annorlunda?
Under hela ditt liv.

Jag skulle inte gå i skolan utan lära mig sjunga och hålla på med konst. Jag skulle surfa mer. Jag skulle be mina föräldrar att flytta från Orange County som är konservativ.

Du dog och du tittar tillbaka på det här året, vad skulle du gjort annorlunda?
I have had a really good year.
Det är ett bra svar, det betyder att din själ är glad

Vad är du glad över?

Att jag tog det här jobbet, att jag visade vem jag var sexuellt, att jag är mer öppen för kärlek och att älska. Jag är glad att jag tog upp konst igen och att jag reste.

Vad kommer människor komma ihåg mest av dig?
I am fine and creative, fun, charismatic, playful, and sassy.

What legacy are you leaving behind?
I want to leave a legacy of empowering other.

I want to help people to unite with their spark.

Var ärlig och säg sanningen.
Om du brukar titta på tv och inte har något svar, var ärlig, även om det är negativ.

Om du hade en ny chans att leva ditt liv från idag, som nyfödd, hur skulle du leva det då?
Vi säger att vi vill göra någonting, men vi är extremt fega för att göra det.

Ha modet att t ex bli mer sårbar och vara sig själv. Att inte hålla tillbaka mig själv.

Vad betyder dessa svar för dig?

Det betyder att människor börjar se mig och det känns bra.

Vill du se Teal Swans seminarium direkt nu?

Gå till Teal Swans hemsida och klicka på Dublin Synchronization Workshop redan nu.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar